توهین به سپاه، توهین به ارتش است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توهین به سپاه، توهین به ارتش است
نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1396
بازدید : 45
نویسنده : علی

  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی یک سازمان چند وجهی است که در حوزه مسایل اعتقادی و سیاسی عمل می کند، خاطرنشان کرد: در مقوله سیاسی نکته ای را یادآوری می کنیم که مربوط به توهینی است که به سپاه صورت گرفته است ارتش جمهوری اسلامی ایران حامی سپاه است چرا که ارتش و سپاه هر دو دارای یک هدف هستند و یک فرمانده و یک ماموریت دارند ماموریت آنها حفظ استقلال و تمامیت ارزی میهن اسلامی و دفاع از ارزشهای دینی و ملی است.
 حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی با تاکید بر اینکه ما از سپاه جدا نیستیم، تاکید کرد: توهین به سپاه را توهین به ارتش می دانیم بنابراین از دست توهین کنندگان به سپاه عصبانی هستیم و ارتش منتظر است در صورت صدور اجازه در مقابله با توهین کنندگان به سپاه به وظیفه خود عمل کند. بنابراین اشتباه فکر می کنند که به سپاه محبوب و مقتدر توهین می کنند فکر می کنند فقط به سپاه توهین کرده اند سپاه و ارتش به منزله یک روح در دو بدن هستند.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: آن روزی که صاعقه آسمان غیرت ایمان ارتش اجازه غرش پیدا کند دشمنان سپاه حتی فرصت توبه کردن را هم پیدا نخواهند کرد و هرگز به آنها اجازه این یاوه گویی ها را نمی دهیم و نخواهیم داد.
 وی با بیان اینکه امام در مقابل مستکبران می ایستاد، تصریح کرد: راه امام (ره) با رهبری امام گونه رهبر فرزانه انقلاب با همان قوت ادامه دارد و کشوری که رهبرش راه امام را ادامه می دهد دشمنان بدانند که سیلی سختی از این توهین ها دریافت خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: